SELAMAT DATANG KE PORTAL RASMI SK FELDA JENDERAK UTARA

Thursday 17 January 2019

Latihan Larian Merentas Desa 2019

Perjalanan Latihan Larian Merentas Desa SKJU 2019 

Program pertama untuk tahun baru 2019 iaitu sebuah program julung kali diadakan untuk setiap awal tahun seperti biasa untuk tahun yang sebelumnya yang mana ia merupakan sebuah program yang menggilap bakat murid-murid yang mempunyai minat dalam olahraga serta larian yang memberi suatu kecergasan dan stamina untuk bergiat aktif dalam bersukan dan riadah yang difikirkan suatu keperluan bagi mereka yang meminati bidang tersebut. Program tersebut juga diadakan selama dua hari yang mana ia telah bermula pada hari Rabu dan Khamis iaitu sekitar jam 8.40 pagi dan berakhir pada jam 9.32 pagi. Sebelum larian bermula aktiviti untuk memanaskan badan iaitu senamrobik diadakan kepada semua murid-murid yang terlibat dalam menyertai larian tersebut.






Larian tersebut turut diadakan selepas aktiviti senamrobik selesai dilaksanakan sekitar waktu pagi tersebut yang dibuat di tapak perhimpunan SKJU. 













No comments:

Post a Comment

TAHNIAH

  Tahniah kepada Penerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang ( APC ) 2021 Pn. Nor Ashikin binti Mohd Yassin ( Pemulihan Khas ) En. Nasaruddin ...