SELAMAT DATANG KE PORTAL RASMI SK FELDA JENDERAK UTARA

Thursday 28 June 2012

Sambutan Jamuan Hari Jadi

Perlaksanaan Sambutan Jamuan Hari Jadi Prasekolah Peringkat Sekolah Tahun 2012 


Hari jadi untuk murid-murid prasekolah SKJU telah disambut dan diadakan pada hari Khamis bersamaan 28 Jun 2012 di bilik prasekolah dan disertai oleh ramai guru-guru dan kakitangan yang turut hadir di majlis jamuan yang dinantikan oleh kebanyakkan kakitangan dan guru sejak dari 26hb selasa yang sebelum ini. Jamuan Hari Jadi tersebut dihidangkan pelbagai aneka menu dan resepi yang menyelerakan terutamanya nasi ayam, agar-agar, rojak buah dan pelbagai aneka kuih-muih yang telah dihidangkan di hari jamuan tersebut. Selain itu, pelbagai jenis kuih-muih antaranya karipap, kek pisang, meruku, kekacang, puding dan sebagainya yang dihidangkan bersama dengan kek yang paling kreatif untuk sambutan kali ini. Antara gambar yang sempat dipaparkan adalah seperti berikut...:


 Perlaksanaan seperti yang dirancang


 Antara hidangan utama yang telah siap dihidangkan


 Yang ini pula hidangan seperti kuih-muih dan buah-buahan sebagai pembasuh mulut 


 Air fresh oren yang telah disediakan


Antara guru-guru yang telah hadir di hari jamuan pada pagi tersebut dan Mr. Jeremy yang memakai baju batik merah sedang menjamu selera bersama guru dan staf di bilik prasekolah


 Antara murid-murid lelaki prasekolah yang telah bersedia untuk menjamu selera


Yang murid-murid perempuan plak pun sudah bersedia juga


Untuk sambutan yang seterusnya, pelbagai kek yang akan dihidangkan sempena sambutan yang telah dilancarkan walaupun diadakan secara sedarhana tetapi begitu memuaskan kepada sesiapa yang dapat menjamu selera di jamuan ini. 
Seterusnya sambutan Hari Jadi dengan guru iringan murid-murid prasekolah iaitu Pn. Siti Abbaiyah yang akan turut serta dalam majlis sambutan yang diadakan sekitar pagi tersebut...:  









No comments:

Post a Comment

TAHNIAH

  Tahniah kepada Penerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang ( APC ) 2021 Pn. Nor Ashikin binti Mohd Yassin ( Pemulihan Khas ) En. Nasaruddin ...